“Tasai yra, kuris
atėjo per vandenį ir kraują: Jėzus Kristus; ne vien per vandenį, bet per
vandenį ir kraują. Ir Dvasia tai paliudija, nes Dvasia yra
tiesa. Mat yra trys liudytojai: Dvasia, vanduo ir kraujas, ir šie trys sutaria.”
(1 Jn 5,6-8)
Kaip gali sutarti šie
trys liudytojai? Ką bendro turi turi Dvasia, kraujas, ir vanduo? Kuria prasme
Dvasia, vanduo ir kraujas yra vienovė? Šis Apaštalo liudijimas mums tvirtina
didelį Dievo ir žmonijos santykio slėpinį. Dievo šventumas persmelkia žmogaus
prigimtį, nes Dievas tapo žmogumi ir persmelkė žmogaus prigimtį savąją
dieviškąja prigimtimi.
Savuoju Įsikūnijimu
- Auka ir Prisikėlimu - Dievo Sūnus perkeičia žmoniją, kad Dvasia sutaptų su mūsų
prigimtimi. Tai - ne Adomo kraujas, kuris sutampa su Dvasia. Tai Viešpaties
kraujas, kuris ima sruventi mūsų gyslomis, kai Aukoje sutampame su Jo Kūnu per
šventąją Eucharistiją. Tai - ne žemiškas vanduo, kuris sutampa su Dvasia. Tai
Dievo Sūnaus Krikšto pašvęstas vanduo, kuris šventina ir gaivina mūsų prigimtį.
Šventojo Pasninko (Gavėnios)
tikslas – kad šis trejetas sutaptų. Tai ir yra nuostabioji Prisikėlimo patirtis
– mus smelkiančio šventojo Dievo gyvasties patirtis. Jei ištikimai susibūname
su Viešpačiu Jo Eucharistijoje, tuomet išgyvename Naująjį žmogų savyje.
Būkime drąsūs Tikėjime,
nepalaužiami Viltyje, atsiduodantys Meilėje.
0 komentarai